▂▃▄▅▆▇█▓▒░ یـه دختـــــــــر دوســت داشتنــــی░▒▓█▇▆▅▄▃▂

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

Naghmehsara (532)

افسانه هارو رها کن ….

دوری و دوستی کدام است؟؟

فاصله هایند که عشق را می بلعند !

من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند !!…

به همین سادگی …



نظرات شما عزیزان:

مجنونِ لیلــــــــــــــی
ساعت9:36---13 تير 1393
کسی را دارم....
که انقدر برایم کسی هست که
نگاهم دنبال کسی نیست
و
هزاران بار فریاد زده ام و میزنم که دیگر
کسی به چشمانم نمی آید "هرگز"
و هیچ نگاهی،
دلم را نمی لرزاند "هرگز"
تنها یک نفر هست که همانند
گنجینه ای گرانبها در دلم جای گرفته !
انسان که سهل است،
وجودش را به دنیا هم نمی دهم!


دانی
ساعت18:15---30 خرداد 1393
سلام اجی وب خوبی داری به امید موفقیت بیشتر بزن بریم
پاسخ:بریـــــــــــم!!!!


امیرمحمد
ساعت19:24---29 خرداد 1393
ممنون که به وبلاگم سر زدی لینکت کردم لینکم کن
پاسخ:باشه داداش


Åℳ i R . ☊
ساعت17:20---29 خرداد 1393
می دونی اسکول به کی میگن؟

برو پایین

*

*

*

*

*

*

*

*

*

میدونی اسکول به کی میگن؟

برو بالا


پاسخ:نامرد...گرفتی مارو؟


mojtaba
ساعت14:04---29 خرداد 1393
سکوت میکنم ، به احترام آن همه حرف که در دلم مرد !
پاسخ:هی خدا....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:,

13:51 |- $ahdi\/\/ -|
Design: Bia2skin.ir