▂▃▄▅▆▇█▓▒░ یـه دختـــــــــر دوســت داشتنــــی░▒▓█▇▆▅▄▃▂

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

ببار باران 
یاریم کن و بپوشان اشکهایم را
نمیدانم تو بیشتر دلتنگی یا من ؟تو همراه دلتنگی هایت
فریاد میزنی
اما من محکوم به سکوتم این است فرق من و تو
انقدر احساس صبرم سردو گرم شده اندکه بیچاره دلم هم 
درحال انفجار است
طفالکی به تنگ امده ........... 



نظرات شما عزیزان:

aysan
ساعت13:59---3 تير 1393
اجی عالیه.......................
پاسخ:قوبوونت


♥♥هی رفیق باتــــــــــــــــــــــوام♥♥
ساعت19:40---31 خرداد 1393
نبار باراטּ ،نبار لعنتے ،عاشقانه ترش نڪטּ
مטּ و او בگر ما نمیشوین... مر30 از ایטּ ڪه ωـر زבے
پاسخ:مرسی


YAS
ساعت17:26---31 خرداد 1393
سلام مهديس خوبي //اسم وبلاگمو لينگش كردن

ب اسم عشقولانه اي ياس



من تو رو لينگت كردم



موفق باشي ياعلي باي


پاسخ:باشه


علی دهقان
ساعت11:20---31 خرداد 1393
کاش ای تنها امیدزندگی میتوانستم فراموشت کنم... یاشبی چون آتش سوزان عشق درنهیب سینه خاموشت کنم... کاش احساس نیاز دیدنت... چون وجودت از وجودم دور بود.... در دلم آتش نمیزد آن نگاه... کاش آنروز چشمانم کور بود...
پاسخ:چه خوشگله...مرسی


دانی
ساعت1:57---31 خرداد 1393
سلام دختر دوست داشتنی لینکت کردم موفق باشی بایی
پاسخ:میسی...


dokhtar
ساعت1:14---31 خرداد 1393
مرسی که به وبلاگم اومدی لینکت میکنم



نفسم میگیرد در هوایی که




نفس های تو نیست

پاسخ:مرسی آجی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

شنبه 31 خرداد 1393برچسب:,

1:57 |- $ahdi\/\/ -|
Design: Bia2skin.ir