عشق

▂▃▄▅▆▇█▓▒░ یـه دختـــــــــر دوســت داشتنــــی░▒▓█▇▆▅▄▃▂

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

عشـــــق من بعد از تو اولين و آخرين پسري

 

كه جلويش زانو خواهم زد

 

 

 

پسرم خواهد بود ....

 

آن هم براي بستن بند كفش هايش....!

 

 

 

ليلي وار ميپرستمت...

 

اي دوري ات آزمون تلخ زنده به گوري!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

علی دهقان
ساعت20:51---6 مرداد 1393
دلم گرفت از این روزا
از این روزای بی نشون
ازاین همه در ب دری
از گردش چرخ زمون
دلم گرفت از ادما
از ادمای مهربون
از این مترسک های پست
از همدل های همزبون
تو هم که بیصدا شدی
اهای خدای اسمون
اهای خدای عاشقا
توئی فقد دلخوشیمون
اره دلم خیلی پره
از غم های رنگا وا رنگ
از جمله ی دوستت دارم
دروغای خیلی قشنگ
دلم گرفت از این روزا
از ادمای مهربون
از تو که با ما نبودی
از اون خدای اسمون


mojtaba
ساعت19:41---5 تير 1393
یادش ستاره دنباله داری است که

آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند


mojtaba
ساعت18:22---3 تير 1393
بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست آه
بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

سه شنبه 3 تير 1393برچسب:,

16:13 |- $ahdi\/\/ -|
Design: Bia2skin.ir