▂▃▄▅▆▇█▓▒░ یـه دختـــــــــر دوســت داشتنــــی░▒▓█▇▆▅▄▃▂

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

נیشب با خـנا נعوایم شـנ ......

 

با هم قهر ڪرנیم .....فڪر ڪرנم נیگر مرا

 

  ✗נوست نـנارد ✗ 
......

 

رفتم گوشـﮧ اے نشستم اشڪ ریختم و خوابم برנ
 

 

صبح ڪه بیـנار شـנم .... ماנرم گفت...

 

 

 

نمیدانــے از دیشب تا صبح چه " بارونــے " مــے آمد
 


نظرات شما عزیزان:

مجنونِ لیلــــــــــــــی
ساعت9:33---13 تير 1393
این مطلبتو خیلی دوست داشتم....واقعا زیبا بود...من همیشه میام ی سری ازت میزنم...وبلاگت رو خیلی دوست دارم....عادتم شده هر وقت ک میام...مستقیم وارد وبت میشم...منتظرذ پست های جدیدت هستم گلم....

خودمون
ساعت17:44---29 خرداد 1393
ممنون خیلی ممنون ک سر زدی..

موفق باشی
پاسخ:مرسی


aysan
ساعت20:59---28 خرداد 1393
اجی تو هم وبلاگ عالی داری دوباره منتظرتم
پاسخ:میسی فداتشم


erfan
ساعت22:18---27 خرداد 1393
سلام مرسی که وبم سر زدی.
بازم بیا گلم بوس بای
پاسخ:خواهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:,

21:23 |- $ahdi\/\/ -|
Design: Bia2skin.ir