▂▃▄▅▆▇█▓▒░ یـه دختـــــــــر دوســت داشتنــــی░▒▓█▇▆▅▄▃▂

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

پسر دار كه شدم ...


پسرمو میبرم عروسک فروشی میگم :


هر کدومُ دوست داره انتخاب کنه ...


بهش یاد میدم این عروسک انتخاب خودشه


پس باید دوستش داشته باشه ...


بهش یاد میدم دنیای پسرونش فقط ماشین بازی نیست ؛


بهش قول میدم جایزه خوب نگهداری کردن از عروسکش یه ماشینه !


نمیخوام وقتی بزرگ شد با ماشینش دنبال عروسک بگرده !


بهش یاد میدم اگه بهترین انتخاب رو کرد و مراقب انتخابش بود...


به بهترینها میرسه …


اینارو بهش میگم تا پسرم یه مــــــرد بشه نه یه نامرد ... 
پسندیده اند : 



نظرات شما عزیزان:

مجنونِ لیلــــــــــــــی
ساعت9:40---13 تير 1393
نگاهش میکنم شاید بخواند از نگاه من که اورا دوست میدارم


ولی افسوس او هرگز نگاهم را نمیخواهد


به برگ گل نوشتم من که اورا دوست میدارم


ولی افسوس او گل را به زلف کودکی آویخت تا اورا بخنداند ...


آیدا
ساعت18:59---29 خرداد 1393
سلام اجی.وبلاگت خیلی باحاله .واقعا ای ول

علی دهقان
ساعت15:20---29 خرداد 1393
ین متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش
پاسخ:واای...خدا شفاش بده


Fati
ساعت14:07---29 خرداد 1393
اخی الهـــــــــــــــــــی

mojtaba
ساعت19:42---28 خرداد 1393
مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم باخیال او ولی تنهای تنها میروم درجوابم شاید او حتی نگوید کیستی شاید او حتی بگوید لایق من نیستی مینویسم من که عمری با خیالت زیستم گاهی ازمن یاد کن اکنون که دیگر نیستم
پاسخ:مرسی که به یادمی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:,

14:1 |- $ahdi\/\/ -|
Design: Bia2skin.ir